Jul i stugan

Överst i min jullåda ligger detta lilla ljushus. Inte allas modernt och stilrent men det betyder något aldeles speciellt för mig. Det är farmor som har gjort det till mig för många år sedan. När det brinner om kvällarna tänker jag på henne, min fina farmor. Och det känns bra att hon är med oss från andra sidan.

Jadå, lite juligt börjar det bli. Men om en vecka är allt över. Sedan snabbt nyår och sedan bort med alla tomtar, änglar och hjärtan. In med krispiga tulpaner och frasigt gröna gardiner... Can´t wait!

<3


Kommentarer
Postat av: Marlen

Åhh vilket ljuvligt litet sött hus :) va rädd om det.

2010-12-18 @ 23:38:35
URL: http://memystella.blogspot.com
Postat av: Anneli

Jag längtar först efter jul & nyår men sen är jag inte heller sen med att längta efter mitt limegröna i köket och fina tulpaner :-)

2010-12-20 @ 12:56:10
URL: http://fikamonster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0